Oficjalna premiera kooperacyjnego cRPG Divinity: Grzech Pierworodny nastąpi 30 czerwca. W najnowszym trailerze tytułu, zamiast na fabule czy rozgrywce, twórcy skupiają się na edytorze produkcji, mającym być jedną z atrakcji dla osób, które uporają się z kampanią fabularną. Aby przedstawić graczom cały wachlarz możliwości silnika Divinity Engine oraz zestawu narzędzi deweloperskich, zespół ze studia Larian przygotował kilka szalonych modów. Jeden z nich, ochrzczony tytułem Cow Simulator 2014, pozwala nam pokierować niesforną krową i zamienić spokojną farmę w prawdziwe piekło.
Edytor umożliwia nam nie tylko tworzenie własnych scenariuszy RPG, ale również budowę minigier, korzystających z autorskich zestawów zasad. Jeżeli dodamy do tego fakt, że
Divinity: Grzech Pierworodny używa dość zaawansowanej technologii symulowania fizyki, tytuł może okazać się prawdziwym rajem dla kreatywnych amatorów oraz profesjonalnych twórców modyfikacji. Szybki dostęp do nowych modów ułatwi również fakt, że produkcja współpracuje z modułem Steamworks. Co ciekawe, z uroków
Cow Simulator 2014 oraz przygotowanej z jego myślą planszy mogą skorzystać już osoby, które zakupiły
Grzech Pierworodny w programie wczesnego dostępu. Mod jest dostępny z poziomu edytora i można go swobodnie zmieniać, dodając kolejne elementy.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2014-06-29 19:07:32
|
|